HERO..kalau masuk bahagian basah, balik sure kena mandi sebab rasa melekat bau nya. Tapi ke hero, senang parking di tepi tepi lagi lagi semenjak Al kader dah tutup. Harga barang senang nak agak sebab tak macam Bigaeon sat tinggi sat rendah. Hero ni staff dia macam 'famili famili gitu. Cuma kaunter nya yang pendek bikin sesak
JJ.. I suka beli sayur sayur di sini. Bersih dan harga okay. Tempat paling cantik sayuran nya bagi i. Siap ada organic vegetable. Buahan nya paling elok (mahal la juga). Tempat i beli telor berpack pack. Kat sini, banyak pilihan telor(ayam) , nak kampung, bandar, omega, selenium, etc. Parking senang kecuali Sabtu Ahad. Kalau rasa nak shopin baju baru, ni la tempat paling kena di WM.
BIGAEON..Berdekatan dengan rumah i. bila rajin jalan je..Boleh exercise.(dulu) tapi jarang ke sini. Sebab parking susah. Dah di'conquer oleh orang orang yang bekerja di Pusat Bisnes depan Big Aeon ni.Atau customer Maybank kat depan Bigaeon yang suka park sini sebab paling dekat. Pasaraya paling rajin buat promosi dan memang beri harga sengit. Selalu pergi sini bila ada offer beras ponni Faiza atau Faiz.
Tapi kat Bigaeon, banyak kali bau najis kucing.. Sekali tu memang real nampak tengah tengah lorong.๐
GIANt.. Jauh dari rumah i. tapi pernah few times i jalan kaki (singgah minum kat gerai roti canai depan Sayed). Parking berbayar unless u beli rm20 dapat free parking few hours ). Pergi sini kalau nak beli alat jahitan atau barangan sekolah kat kedai kedai berhampiran Giant.
Wangsa Walk? Jarang teramat nak pergi..6 bulan ada la i pergi sekali kot. Pusat ni lebih kepada entertaining young people kot, bowling, karaoke, cinema, it gadgets..Tak minat la
BTW, semua tempat ni dalam walkin distance rumah i..agak agak i ni stay Seksyen berapa?
No comments:
Post a Comment