Tuesday, 7 March 2017

Bila MakBapak Buat FlashMob Depan Anak anak Murid😞

Hai,

😞 Alkisahnya, baru ni lain dari yang lain ..sukan marathon sebuah sekolah menengah di WM ni , ada lah group makbapak yang buat flashmob depan murid murid, I tak tau la apa jenis flashmob. My son balik dari sekolah cerita(dengan muka yang malu malu nak cerita). I tanya best ke? Jawab dia. boring. I asked him again, If i one of yang dalam group tu,,okay tak? ..My son muka berkerut

Then, petang esoknya. Terjumpa kawan. Dia pun cakap isu yang sama. Anak dia form 5 , pun cakap tak best. Dalam grup whsap  parents, one of ibu yang perform tu hantar text..lebih kurang gini bunyinya.." murid murid tengok mereka buat persembahan, terpaku. Agaknya seronok.."

Ish.. perlu ke buat persembahan gini depan murid murid?


No comments:

Post a Comment